روشن به جلسه نيامد
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

روشن به جلسه نيامد

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:16
مديرعامل استقلال مي‌گويد تيمش برابر آرارات بازي نخواهد کرد و آبي‌پوشان فردا به ارمنستان مي‌روند.

 بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ايسنا، در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش نهايتا پنجشنبه به ارمنستان مي‌رود يا نه گفت: فردا به ارمنستان مي‌رويم و شايد يک بازي هم در آنجا انجام دهيم. البته حضور ما در ارمنستان براي اردو نيست بلکه ما براي گرفتن رواديد به اين کشور مي‌رويم. به اين ترتيب ديدار استقلال و آرارات کنسل شد.

 

وي در پاسخ به اين سوال که وضعيت تيمش را چطور ارزيابي مي‌کند، اظهار کرد: همه چيز خوب است و در شرايطي عالي کار را پيش مي‌بريم. به شخصه از وضعيت تيم راضي هستم و فکر مي‌کنم به لحاظ تيمي و نتيجه عملکرد مناسبي داشته‌ايم. البته از اين شرايط تيم ملي راضي نيستم اين تعطيلات زياد مي‌تواند به ضرر ما تمام شود؛ چرا که ما بازيکنان ملي‌پوش زيادي داريم.

مديرعامل استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که آيا با حسن روشن جلسه‌اش را برگزار کرد يا نه گفت: البته آقاي روشن در جلسه حاضر نشدند و با ساير پيشکسوتان جلسه‌اي داشتيم. ما به دنبال حل مشکلات هستيم و مي‌خواهيم همه دلخوري‌ها و ناراحتي‌ها را برطرف کنيم.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید